söndag 14 september 2014

En solig slappar söndag...

Vilken fantastisk lyckad cykelfest det var igår!
Vi stod för förrätten och jag dukade upp i uterummet...
Ja det var verkligen jättelyckat, vi hade väldig roligt,
 härliga människor, många skratt och roliga samtal både här hemma och på
ställena där vi stannade för varmrätt och efterrätt



På kvällen möttes vi alla (120 st) upp för en stor gemensam fest...

Idag har det inte blivit så många knop...
 vi tog en promenad tidigare idag och 
röstade...
Nu ligger Wiggo och jag i varsin ände på soffan, båda är trötta,
han sov över
hos sin bästa kompis och
där blev det också sent...

Ha en fin kväll

22 kommentarer :

  1. Va roligt att det blev lyckat. Det kan vara värt en slö dagen efter ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Roligt, har faktist bara hört talas om cykelfest. Kan igentligen inte säga att jag vet vad det är.
    Tack snälla.
    Kram Karro

    SvaraRadera
  3. Härligt att det blev en lyckad kväll och en slapp söndag tycker jag låter hur gott som helst. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vad roligt det låter... skönt med en lugn söndag sedan. Kram till dej, och tack för alla dina fina och peppande kommentarer inne hos mej!

    SvaraRadera
  5. Så roligt ni haft och vad rolig idé det där med cykelfest, härligt att det vart lyckat =D

    SvaraRadera
  6. Härligt att festen gick bra ;)).........och vad många ni var !!
    Hoppas solen skiner hos er idag ...det gör den här ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Kul att det blev en lyckad fest. Du var så fin på insta med din läckra cykel... perfect match...;-)
    är så nöjd med min nya bil, och den fick bekänna färg i lördags när jag besökte Ullared (husse hemma m hund, svårt förkyld) och det blev en heldag med så mycket folk att jag nästan vände...men skam den som ger sig. Fick tag i en väst i alla fall... svart. Såfårdetbli.... och lite annat smått o gott. Men jag inser att jag nog behöver åka tillbaks snart, för jag missade massor,,,hehe
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  8. Så skojsigt att det blev så lyckat ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  9. Vad kul att det blev lyckat och inga brutna ben hi hi.
    Kram helena

    SvaraRadera
  10. Men så himla kul med fest och vad fint dukat!! Kram

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att det blev lyckat och kul med fest efter med, förstår att ni var trötta
    ha en fin Måndag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Låter hur kul som helst! Vad fint du har dukat!!!

    kram Malin

    SvaraRadera
  13. Åååå så roligt med cykelfest. Så fint du hade dukat,)

    Fin dag till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  14. Sådana där cykelfester verkar ta på krafterna! Jag var barnvakt när dottern och svärsonen var på en sådan för några veckor sedan och inte var de pigga när jag kom hem med de små på söndags förmiddagen!
    Kan det vara cykelturerna som är så ansträngande eller kan det vara något annat…
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  15. Cykelfest, så kul! Vi var tyvärr inte med här hemma i år, då det kolliderade med gatans kräftskiva, som prioriterades.
    Förrätt är ju det bästa att få, kan man förbereda hur länge man vill ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  16. Så kul att festen blev lyckad. Härligt med hortensia. Så vacker. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Cykelfest låter hemskt kul , något nytt för mig ,har vi aldrig blivit bjudna på ...hoppas det beror på att vi bort på för långt "cykelavstånd" ;)
    Fin blogg du har !
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Låter som en perfekt kväll :) kram Diana

    SvaraRadera
  19. Så kul med cykelfest. Har aldrig varit på något sånt, men jag vet att det förekommit i en del byar runt oss.
    Verkar ju ha varit en lyckad kväll & då måste man få ligga & slöa i soffan dagen efter ;)
    Kram // Helena

    SvaraRadera
  20. Så kul! Jag har aldrig varit på cykelfest men hört så mycket positivt om dem! Och så fint du dukat! Extra kul att komma till någon som gjort lite extra. :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  21. De där cykelfesterna låter ju bara så roliga! Det är ju bara så skoj att umgås med goa människor och äta god mat. Och det är värt att vara lite småsegt dagen efter :).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)