tisdag 30 september 2014

Dammvippa

 Jag plockar in det lilla vi har i trädgården och pyntar i mindre vaser...
Mycket gräs har det blivit, något med japansk gräs tror jag det heter men
det trivs sådär inomhus...
Liknar mer en dammvippa efter några timmar...

Igår satte jag mig på spinningen cykeln för första gången efter att olust känslan
släppt i kroppen...
Tänkte köra ett lagom tempo för att känna efter..
men jag hamnade jämte en kvinna som mer eller mindre
var jagad av någon... hua vad hon trampade på
Jag liksom åkte med och trodde väl också att jag var jagad...
Det känns idag kan jag lova...



Det kanske upprepas mycket men jag tycker verkligen om hösten...
idag blev det en promenad efter middagen...


Ha en fin kväll

K R A M 


pssss receptet till höstgrytan hittade jag här

12 kommentarer :

  1. OHH hihi förstår att det kändes då, spinning är ju jobbigt med =D

    SvaraRadera
  2. Ha ha... jagad :)
    Jag bara älskar spinning, mår så gott av det.
    Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Duktigt att börja träna! Får börja fundera lite på det jag också . . .;-)

    SvaraRadera
  4. Det är fint at ta in även gräsen. Jag hade en som hade knäckts av blåsten. Den bor också i en vas. Spinning är skoj. Jag höll på i tio år. Sedan liksom tröttnade jag och nu springer jag istället. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. *Skratt*.. Knäpp man är som "måste" trampa på som en galning, bara för att den bredvid är jagad... Härligt med ett ordentligt träningspass - efteråt!!
    Synd att gräset svajar, för det är riktigt vackert.
    Kram Kate

    SvaraRadera
  6. Den där grytan låter ju jättespännande. Jag älskar mustiga grytor på högrev. Portergryta och Boeuf bourguignon är favoritgrytorna, men denna ska jag också prova!
    Jag tränade i måndags och det känns i musklerna, men lite skönt också att det gjort nytta ;-)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Så skönt med lite träning. Jag gillar också hösten. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Wooo...& så vacker "vippa" ♡ ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  9. He, he jagad..... Skönt med ett tufft träningspass... Älskar också hösten o njuter av både färger, luften o allt mys. Ha en fin onsdag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Fint att plocka in från trädgården nu när inte så mycket tid tillbringas ute. Duktig du är som kört hårdpass, kram Suss

    SvaraRadera

Vad roligt att du kikade in.... Lämna gärna en liten kommentar om du har tid, det uppskattas :)